Методичний кабінет
Савченко Наталія Миколаївна – методист коледжу
Структура методичного кабінету коледжу формувалася протягом всього періоду існування навчального закладу, залишаючи кращі методичні
напрацювання та змінюючись за формою організації і завданням роботи відповідно до вимог часу. Навчальний заклад розширювався, з’явилися нові спеціальності, що викликало зростання вимог до викладацької діяльності викладачів коледжу. Саме розуміння значною частиною викладачів
важливості навчально-методичної роботи для підготовки висококваліфікованих фахівців дає відповідні результати. Це результати акредитацій титульних спеціальностей та високий професійний рівень підготовки випускників коледжу.
Методичний кабінет є центром організаційної та навчально-методичної роботи викладачів. Тому основна мета методичного кабінету – сприяти впровадженню науково-педагогічних знань та досягнень у галузі навчання і виховання студентської молоді.
В своїй діяльності методичний кабінет керується Законами України, постановами Кабінету Міністрів України, наказами Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України і положеннями з організації навчального процесу у коледжі.
У відповідності до цих нормативних документів у коледжі працюють: педагогічна рада, методична рада, школа молодих викладачів, 10 циклових комісій.
Протягом останніх 3-х років робота методичного кабінету була спрямована на створення організаційно-методичного забезпечення дисциплін підготовки бакалаврів і молодших спеціалістів; розробку робочих навчальних програм, нормативної навчально-методичної документації коледжу, комп’ютеризацію навчального процесу та впровадження в навчальний процес кредитно-модульної системи навчання, підготовку відповідної документації, необхідної для акредитації спеціальностей та напрямів підготовки.
Методичний кабінет коледжу э центром навчальної та науково – методичної роботи викладачів коледжу. Діяльність методичного кабінету здійснюється за напрямами:
– надання методичних консультацій викладачам;
– спрямування і координація роботи циклових комісій;
– розробка та впровадження освітніх технологій, інноваційних методик унавчальний процес коледжу;
– сприяння розвитку творчого потенціалу кожного викладача, створення умов для безперервного фахового підвищення кваліфікації викладачів;
– вивчення та узагальнення кращого педагогічного досвіду викладачів інших навчальних закладів освіти та його впровадження ;
– залучення викладачів коледжу до навчально – методичної, науково -дослідницької роботи. Складовою частиною удосконалення педагогічної майстерності викладачів коледжу є науково-методична робота, яка являється одним із обов’язків викладача і спрямована на удосконалення методики викладання дисциплін. Викладачі приймають участь у Міжнародних науково-практичних конференціях, де виступають з доповідями, займаються науковою роботою та мають наукові публікації.
Свежие комментарии